Отже ми з'ясували, що основна мета реклами - збільшувати продажі. Ті, хто з цим не згоден - можуть далі не читати. Під продажами я тут маю на увазі ВСЕ, аж до впровадження своїх ідей в свідомість інших людей (пропаганда). Давайте розглянемо особливості реклами в інтернеті, в контексті особливостей останніх видів реклами: Забігаючи вперед відразу скажу - реклама в інтернеті тут і далі на сайті всіляко вихвалятиметься і вихвалятиметься, звикайтеся. - Реклама по радіо і телебаченню. Основні особливості: широкий обхват аудиторії, низький таргетінг (спрямованість на конкретний прошарок суспільства - хоча се може варіюватися залежно від професіоналізму менеджера по рекламі, вибору програми, часу доби і тому подібне) і висока ціна, що робить ону практично недоступною для представників малого бізнесу. Ремарка: пригадав зараз забавну ситуацію - на зорі перебудови був момент, коли ми з приятелем, займаючись продажем квартир могли дозволити собі давати рекламу по ЦТ про продаж кожної конкретної квартири - така тоді була нерозбериха з цінами на рекламу. Але зараз ринок "виправив" ситуацію. :-)
- Реклама в друкарських виданнях - ціни вже поменше, таргетінг ("прицільність") більше - фактично основний вигляд реклами для тих "хто в танку", відносно інтернет технологій. Тут же приходить на думку газета "безкоштовних" оголошень "З-рук-в-руки", що мародерствує на ринку нерухомості. Розклеювання оголошень, так само як і роздачу оних в метро, свідомо в розрахунок не беру - дуже вже багато людського чинника - як тільки ці раби від реклами не ухитряються (особливо в жару і мороз): скидають рекламні листівки в мусорки, норовлять усучити в руки товстеньку стопку рекламок, замість однієї і ін. Сам спостерігав все це неодноразово, думаю і ви теж.
- Ну і нарешті, реклама в інтернеті - ціни: всякі, від безкоштовно і розкрутимо сайт за 30 баксів (хе-хе, я б замінив останню фразу на "розведемо лохів на пиво" ;-) до безкінечності. Таргетінг - всякий, від флешових банерів на Яндексе, до дорвеев і покупок показів на Яндекс Діректе (не бентежтеся якщо щось не зовсім зрозуміле - все це шаманство відносно реклами в інтернеті проясниться в подальших статтях всенепременно - моє слово тому порука :-) Потенційна аудиторія: дуже велика, більше мільярда чоловік. І ще: різноманітність інтернет реклами як мінімум вражає. Якщо для ТБ - вибір дуже широкий: рекламні ролики або рекламні передачі (терциум нон датур, проте), то для реклами в інтернеті це (список може бути не повний):
- Баннерная реклама
- Оголошення на електронних дошках
- Занесення відомостей про фірму в різні інтернет-каталоги
- Публікація прес-релізів на популярних сайтах чогось-там-ще ;-)
- І найголовніше, таке, що осібно стоїть, з багатьох частин що полягає і в окремий розділ поміщене - створення і розкручування сайту
Все це ми і розглянемо в наступній статті види інтернет реклами. Успіхів. Адміністрація сайту.
|